remedii naturale pt migrenePentru cele mai multe dintre noi care ne confruntam cu dureri de cap severe, cateva pastile de aspirina rezolva problema. Pentru cele care insa sufera de migrene, lucrurile nu mai sunt la fel de simple.
Medicamentele pentru migrene au si numeroase efecte secundare, precum greata, ulcer stomacal sau infarct miocardic.
Atunci cand celulele nervoase ale creierului sunt suprastimulate, acestea elibereaza chimicale care cauzeaza inflamatii si umflaturi ale vaselor de sange de la nivelul gatului si creierului.
Astfel, pentru a scapa de migrene este indicat sa actionezi asupra cauzei lor, adica sa tratezi inflamatiile.
Iata ce poti face pentru a scapa de migrene:



Miscare


Miscarea este extrem de benefica pentru indepartarea migrenelor. Efectuata in mod regulat, miscarea reduce tensiunea si stresul, care favorizeaza aparitia migrenelor. Miscarea duce si la eliberarea de endorfine, care au o actione sedativa.
Ideal este sa faci miscare in fiecare zi, cel putin 30 de minute. Mergi pe jos, renunta la lift sau inscrie-te la cursuri de aerobic.
Vitamina B2


Vitamina B2, cunoscuta si sub numele de riboflavina, se gaseste in anumite alimente si suplimente alimentare. Protejeaza celulele organismului de efectele nocive ale oxidarii si ajuta la productia de energie.
Medicii recomanda administrarea de 400 mg de vitamina B2 pe zi, timp de trei luni, pentru a preveni migrenele.
Surse importante de vitamina B2 sunt ficatul, carnea de vita, miel, cerealele integrale, iaurtul, ouale, migdalele, sparanghelul, ciupercile sau spanacul.

Magneziu


Organismul unam nu poate produce in mod natural magneziu, astfel ca trebuie sa il procure din surse alimentare. Este insa un mineral extrem de important, care reduce si migrenele.
Magneziul relaxeaza nervii si muschii si transmite impulsuri nervoase catre corp si creier. Previne si supraexcitarea nervilor.
Doza zilnica recomandata de medici este este de 200 - 600 mg pe zi. Surse importante de magneziu sunt semintele de dovleac, spanac, somon, seminte de floarea soaelui, seminte de in, seminte de susan sau fasole neagra.

Coenzima Q10


Coenzima Q10 este un antioxidant benefic pentru sanatatea vaselor de sange. Organismul uman poate produce in mod natural aceasta coenzima, insa o putem lua si din suplimente alimentare.
Coenzima Q10 mareste circulatia sangelui catre creier, imbunatateste circulatia si protejeaza celulele de efectele nocive ale oxidarii. Echilibreaza si nivelul de zahar din sange.
Doza zilnica recomandata de coenzima Q10 este de 100 mg. Surse alimentare bogate in coenzima Q10 sunt pestele, ficatul, rinichii, inima si cerealele integrale.

Acizi grasi omega 3


Acizi grasi omega 3 sunt substante antiinflamatoare care se gasesc in anumite alimente precum pestele, nucile si semintele. Acesti acizi protejeaza celulele creierului si reduc inflmatiile, ceea ce reduce durerile asociate cu migrenele.
Doza zilnica recomandata de medici este de 1000 mg. Suplimentele de omega 3 trebuie depozitate in frigider, pentru a preveni oxidarea.
Poti insa include in dieta si alimente precum somon, ton, hering, macrou, sardine, nuci, seminte de in.
Sursa:http://sanatate.ele.ro/Medicina-Alternativa/Remedii-naturale-pentru-migrene_--a11746.html


Definitie

Conform Ligii Internationale a Asociatiilor de Reumatologie (ILAR), artrita idiopatica juvenila (AIJ) reprezinta „artrita de etiologie necunoscuta care se manifesta inaintea varstei de 16 ani si…
Continuare >

Cum sa-ti faci nod la…

Cum sa-ti faci nod la cravata
Continuare >

Transmitere

Transmiterea bolii poate avea loc prin apa infectata sau cand oamenii folosesc impreuna anumite obiecte de uz personal. in zonele cu anotimpuri alternativ umede si secetoase, calitatea apei scade in…
Continuare >