urdaURDA face minuni, intr-un regim de slabire, indiferent care este acesta ! Are doar 8% grasime saturata si contine proteine de calitate superioara. Ofera rapid senzatie de satietate, pentru o lunga perioada de timp, avind o densitate nutritionala mare. Specialistii recomanda ca urda sa fie consumata la micul dejun, la ora 10 sau la ora 17, in intervalele in care glicemia scade, in mod natural. Un alt avantaj al consumului de urda este acela ca mareste masa musculara. Urda contine aminoacizi ramificati, ce construiesc fibra musculara.


Nutritionistii recomanda urda in combinatie cu mararul. Se poate adauga un praf de sare si poate fi combinata, de asemenea, cu alte legume: ardei gras, castravete sau rosie. Specialistii nu recomanda amestecul dintre urda + preparate din carne, pentru ca ele contin tipuri diferite de proteine, ce se digera greu, impreuna.


27 leacuri babesti

27 leacuri babesti

Dureri de cap, arsuri, intepa turi de insecte sau stari de rau - aceste plante ofera o ameliorare rapida.Nu trebuie sa ne repezim la pastile. De multe ori, natura ne ofera tot ce are mai bun din…
Continuare >
bere

La ce-i buna berea?

Scoateti halbele, paharele si sticlele de bere! "Licoarea din hamei" e la putere! Pe langa gustul bun si faptul ca-ti alunga setea, aceasta bautura este si sanatoasa, adica este in regula daca o…
Continuare >

Cel mai util filmulet…

Cel mai util filmulet din istoria interenetului - cum sa cureti o galeata de cartofi intr-un minut
Continuare >