urdaURDA face minuni, intr-un regim de slabire, indiferent care este acesta ! Are doar 8% grasime saturata si contine proteine de calitate superioara. Ofera rapid senzatie de satietate, pentru o lunga perioada de timp, avind o densitate nutritionala mare. Specialistii recomanda ca urda sa fie consumata la micul dejun, la ora 10 sau la ora 17, in intervalele in care glicemia scade, in mod natural. Un alt avantaj al consumului de urda este acela ca mareste masa musculara. Urda contine aminoacizi ramificati, ce construiesc fibra musculara.


Nutritionistii recomanda urda in combinatie cu mararul. Se poate adauga un praf de sare si poate fi combinata, de asemenea, cu alte legume: ardei gras, castravete sau rosie. Specialistii nu recomanda amestecul dintre urda + preparate din carne, pentru ca ele contin tipuri diferite de proteine, ce se digera greu, impreuna.


Grupe de specialitate

Grupa specialitatilor medicale Alergologie si imunologie clinica Anestezie si terapie intensiva Boli infectioase Cardiologie Dermatovenerologie Diabet zaharat, nutritie si boli…
Continuare >

Cum sa descui un lacat…

Cum sa descui un lacat fara cheie
Continuare >
bama

Bama

Substante active importante:in pastaile de bama se gasesc proteine, hidrati de carbon, saruri minerale, beta-caroten, vitaminele A, B, C și PP, mucilagii. Semintele sunt apreciate pentru continutul…
Continuare >